Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното - помощ !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
    Странен мирис не съм усетил . Чу се нещо като гърмеж , като пукане , де да знам как да го опиша . Къде се намира моторчето да видя буксата как е .

    Ако има някой , който ги разбира в София , да се видим да погледнеме , или ми кажете къде да я карам на диагностика и дали ще го хванат като го закачът .
    За вентилатора бушоните къде са ( тези места дето изброих или има и други ? )
    Ако намеря моторчето , ще погледна буксата , ще му дам ток и ще видя бачка или не . Ще разбера до вентилатора идва ли ток и т.н.
    И КЪДЕ се намира вентилатора и как се стига до него ??
    Точно както казва Megadet, най вероятно зелената кутия е махната. Цокълът и стои ли ? Трябва да е между модула на централното и ICS- а. Не е добра идея да подаваш директно 12 V на мотора на вентилатора, защото според описанието е безчетков. А това означава, че се управлява от специален генератор. Ако този генератор е поместен в самия вентилатор, няма страшно, но ако е външен, подавайки постоянно напрежение директно на намотките, можеш да изгориш мотора.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      вентилатор....от капа .ставав ама май куплунга е леко различен със 166.дал ли е веднъж ядове обикновено пак започва-намери къде е захранващия куплунг под кората на чистачките и го разкачи -ако не е стопен- имаш късмет може и да тръгне за известно време.истината е нов и си виж радиаторчето ...и се подготви за ценовия шок
      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
      kavasaki zzr-600 100 жребеца
      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
        Колега трябва да има зелено реле, изглежда при теб са го махнали, иначе те мигачите си работят и без него но нямаш светлинната индикация ако греша колегите да ме поправят! Търси втора ръка от някъде!
        На някой модели тва реле не етам

        ---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Точно както казва Megadet, най вероятно зелената кутия е махната. Цокълът и стои ли ? Трябва да е между модула на централното и ICS- а. Не е добра идея да подаваш директно 12 V на мотора на вентилатора, защото според описанието е безчетков. А това означава, че се управлява от специален генератор. Ако този генератор е поместен в самия вентилатор, няма страшно, но ако е външен, подавайки постоянно напрежение директно на намотките, можеш да изгориш мотора.
        Интересно аз съм сменял четки на такъв

        ---------- Post added at 14:46 ---------- Previous post was at 14:45 ----------

        Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
        вентилатор....от капа .ставав ама май куплунга е леко различен със 166.дал ли е веднъж ядове обикновено пак започва-намери къде е захранващия куплунг под кората на чистачките и го разкачи -ако не е стопен- имаш късмет може и да тръгне за известно време.истината е нов и си виж радиаторчето ...и се подготви за ценовия шок
        Тонка на старите съвпада куплунга на 100%
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Интересно аз съм сменял четки на такъв


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Даа пак тоя Е-леарн
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Даа пак тоя Е-леарн
              Може да има различни изпълнения на този мотор. При теб e-learn - ът какво казва по въпроса?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Може да има различни изпълнения на този мотор. При теб e-learn - ът какво казва по въпроса?
                Интересното е че на 2.0 старата показва същото, на новата картинката е същата ма описанието не е
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Интересното е че на 2.0 старата показва същото, на новата картинката е същата ма описанието не е
                  Какви са ти впечатленията относно DTE, сравнено с E-learn? Аз като гледам само интерфейсът е различен а информацията сякаш е 1:1.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Какви са ти впечатленията относно DTE, сравнено с E-learn? Аз като гледам само интерфейсът е различен а информацията сякаш е 1:1.
                    Така е ДТЕ е по-старо и обикновенно по-добре е е-лърн
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Проблемът е решен ! Проблем във вентилатора ! Смяната беше около 3 - 4 часа с много псувни . Фреонът не сме изпускали - потвърждавам , че може да се смени без да се разкачат тръбите . Дърпат се малко нагоре и с финт се вади . Буксата беше същата ( моторчето е от КАПА ) .

                      Comment

                      Working...
                      X